Vergelijk 1.545.721 mobiele telefoon aanbiedingen en vind de beste deal

Provider hollandsnieuwe gaat ook klanten compenseren

Door ,
Provider hollandsnieuwe gaat ook klanten compenseren

In navolging van Vodafone gaat ook hollandsnieuwe haar klanten compenseren voor de storing afgelopen week. De oerhollandse provider maakt gebruik van het netwerk van Vodafone, waardoor haar klanten ook werden getroffen door de brand die woedde in het Vodafone-netwerkcentrum.

hollandsnieuwe logoVanwege de brand moest de stroom van een van de zes netwerkcentra van Vodafone in Nederland worden gehaald. Dat had als gevolg dat de computers van hollandsnieuwe geen verbinding meer konden maken met Vodafone, waardoor veel klanten geen bereik meer hadden, ook nadat het noodnetwerk van Vodafone in de lucht was. Pas in de nacht na de rbrand werden de meeste problemen met de hollandse provider opgelost. 

Vanwege deze storing, en de nasleep waarin het netwerk nog wat instabiel was, gaat hollandsnieuwe nu compensatie aanbieden aan haar klanten. De provider doet dat in navolging van Vodafone, die al eerder bekend maakte vier dagen lang klanten gratis te laten bellen. Hollandsnieuwe pakt het anders aan. Abonnee's krijgen extra belminuten, sms'jes en data bij hun bundel. Dat zal worden berekend aan de hand van het abonnement. Klanten krijgen 7/30ste van hun maandelijkse bundel erbij. Hoe lang dit extraatje houdbaar is, werd niet bekend gemaakt. 

Reacties

Plaats een reactie Plaats nu een reactie en praat mee over dit artikel!

GSMinfo.nl volgen

Nieuwstip insturen

Heb je een tip of suggestie voor de redactie van GSMinfo.nl? Laat dit dan aan ons weten.

Om GSMinfo.nl goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies. Lees ons Cookiebeleid.

Feedback verzenden